Wij werken net even anders dan andere internetbedrijven. Wij hebben namelijk in uw woonplaats maar één vaste leverdag per week, dit doen wij om 2 redenen. Zo kunnen wij op de dag precies de hoeveelheden inkopen die wij nodig hebben, waardoor wij verser kunnen leveren en minder bederf hebben. Maar de voornaamste reden is dat wij dan korte afstanden van adres naar adres hebben, wat een lagere belasting op het milieu en transport realiseert. Wij regelen dan ook bewust onze eigen logisitiek, waardoor wij het en voordeliger maar vooral met een persoonlijke glimlach en touch bij u thuisbrengen.

Wij sturen al onze klanten wekelijks de verschillende pakketten en aanbiedingen door via Whatsapp, waarna het bestellen zelf hier op de website gebeurd of bij voorkeur via onze app. U kunt de gehele week nog producten toevoegen aan uw daadwerkelijke bestelling. Vaak hebben wij in de loop van de week leuke aanbiedingen waar wij tegen aanlopen, waardoor wij u nog meer voordeel kunnen bieden. Wij vinden persoonlijk contact met de klant een van onze belangrijkste kernwaarden. Wij zijn van origine een bedrijf dat deur aan deur langsging met bolderkarren met fruit en dit persoonlijk aspect willen wij dan ook niet verloochenen. Bezorging geschied bij afname van een fruit en/of groentepakket. Alleen losse producten bestellen is bij ons vooralsnog niet mogelijk. Daar wij scherp werken hebben wij een bepaalde afname per klant nodig en onze extra aanbiedingen zijn ook vaak zo scherp ingezet, dat wij niet alleen voor losse aanbiedigen en/of producten kunnen rijden.